Muzyka

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Prolog: Słabe serce



,,Jeśli chcesz być szczęśliwy,
                                        musisz nauczyć się cierpieć"
   Gdy miałam 10 lat mama wciąż mi powtarzała, że jedyną istniejącą magią jest miłość. Pamiętam, że zawsze gdy nie miała dla mnie czasu zamykała się w swojej sypialni i rozmawiała z kimś. Nigdy nie widziałam ludzi z którymi ona rozmawiała. Nie zauważałam kiedy wchodzą, a kiedy opuszczają jej pokój. Rodzice zawsze dbali żebym nie przeszkadzała, gdy oni są zajęci, albo ktoś ich odwiedza. Zawsze prosili moją nianię Virgo, żeby dała mi jakieś zajęcie. Ich interesy zawsze były na pierwszym miejscu. Już od najmłodszych lat starali się, żebym zaistniała nie tylko jako córka właścicieli idealnie prosperującej firmy, ale też jako modelka, w świecie od którego mnie izolują. Co miesiąc organizowali mi profesjonalne sesje zdjęciowe u najwybitniejszych fotografów.Najlepsze zdjęcia zawsze trafiały na okładki różnorodnych magazynów, które potem dostawałam w prezencie. Właśnie tak odkrywałam kawałek świata, czytając.
    Nawet teraz nie mogę przekroczyć murów, które otaczają nasz dom. Od tego czasu nic się nie zmieniło. Teraz śpieszę na śniadanie korytarzem na piętrze. Mój pokój znajdował się na jego szarym końcu. Kolejno minęłam łazienkę, toaletę i pralnie. W drugim końcu znajdował się sypialnia mamy. Mijając ją dostrzegłam, że drzwi są uchylone jak nigdy. Rozejrzałam się dookoła sprawdzając czy nikt mnie nie przyłapie  na szperaniu w obcym pokoju. Nigdy nie pozwolono mi wejść do sypialni mojej mamy. Musiałam się dowiedzieć dlaczego.

*******************************************************************************
Yoł :*, a więc po tel kilku miesięcznej przerwie wracam. Może z lepszym prologiem, może gorszym. Sama nie wiem do oceny pozostawiam go wam :D Wiem, że nie jest ,,idealny'', bo musiałam go skrócić. Oryginalna wersja była o wiele dłuższa, ale też za wiele zdradzała. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Mam małą prośbę: WYTYKAJCIE MI BŁĘDY !!!!! Bo w końcu człowiek się na nich uczy, a ja nie jestem wyjątkiem. Jak wiecie zbliża się szkoła co oznacza naukę, naukę i jeszcze raz naukę. W tym roku będzie mi wyjątkowo trudno jeśli o to chodzi. Trzecia klasa gimnazjum wiadomo... Od dalszej szkoły zależy moja przyszłość. No nic umówmy się, że Rozdziały będą pojawiały się raz na miesiąc. Trzymajcie za mnie kciuki :D  

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak ci cieszę, że w końcu wracasz *.* Nie komentowałam epilogu, bo wiedziałam, ze to nie koniec. Jestem ciekawa o co chodzi z tymi tajemnicami i jeszcze jestem zła, że nie ma Nalu :/ i jeszcze tak troszku lipa żyć w zamknięciu jak ptaszek :CC

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki prolog. Ale wystarczający, by mnie zaciekawić. Masz mnie xD
    Hm, to dziwne, kiedy dzieciak nie może wchodzić do sypialni rodziców *.* Ciekawe, co się kryje za drzwiami, jakie rzeczy są ukryte w tym pokoju (o ile oczywiście coś jest...)

    Trzymaj się ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń